2011 Pmyo Sınavına İtiraz Dilekçesi

Pmyo MaSaL
sponsorlu reklam
İtiraz Dilekçesi

İtiraz Dilekçesi

2011 Pmyo yazılı sınavına giren polis adayları için dün itiraz etmeleri için gerekli bilgileri vermiştik ancak itiraz etmeleri için dilekçe örneğini vermemiştik.

2011 Polis Meslek Yüksek Okulu sınavına giren ve beklediği notu alamayan adaylarımız için itiraz dilekçesini yazımızın ekinde bulabilirsiniz.

2011 Pmyo yazılı sınavına itiraz etmek için dilekçe örneği arayan polis adayları buraya tıklayarak dilekçe örneğini indirebilirler.

Lütfen itiraz eden arkadaşlarımız bilgi edinmek amacıyla itiraz sebeplerini aşağıya yorum olarak yazsınlar.

Sitemize sağ üst kısımdan abone olarak yeni haberlerimizden ücretsiz haberdar olabilirsiniz.

Sosyal Ağlarda Paylaş

{MaSaL}

“2011 Pmyo Sınavına İtiraz Dilekçesi” üzerine 78 yorum

  1. umut dedi ki:

    sınavla ilgili herhangi bir yanlış bi davranışta bulunmadığım halde herhangi hiç birşey yapmadığım halde sınavım iptal edilmiş daha bugün öğreniyorum itiraz etmek için ne yapmam gerekiyor ???

  2. yasin dedi ki:

    ben 10kasım 1994 doğumluyum ama polis yerleşme koşulu 1ekşm 1994diyo ee biz ne yapak o zamannn
    lütfden çözüm bilen hemen haber yollasın

  3. engn dedi ki:

    postayla göndermişler cvabı bendede HATA YOKTUR DİYO..EĞER HAKKIM YENDİYSE HARAM OLSUN

  4. a dedi ki:

    Hangi yolla cevap geldi arkadaslar posta ile mi bana hala cevap gelmedi lütfen bikgilendirin .

  5. m.akif dedi ki:

    bana da cevap geldi hata yoktur diyor bn yaptıgımdan eminim ama artık bu yıl bitti geçmiş olsun herkese daha düzelmez bu sınav ahirete kaldı bunun sorgusu 🙁

  6. lanet ösym dedi ki:

    allah askina kendileri varken bizleri mi yerleştircekler

  7. burak dedi ki:

    bana da geldi hata yok dio  bence de var

  8. Koray dedi ki:

    Arkadaşlar itiraz dilekçesine cevap  geldi herhangi bir hata bulunmamaktadır diyo hala,ama hata olduğundan kesinlikle eminim.Dilekçe gelen arkadaşlardan kazananlar varsa yazsın lütfen

  9. mağdur dedi ki:

    postayla itiraz sonucu gelen varmı acil cevap yazın

    1. burak dedi ki:

      yok kardes gelmedi

  10. engn dedi ki:

    ARKADAŞLAR ŞU SIRALARDA İTİAZLARA CEVAP GELMESİ GEREKİYOR POSTAYLA ADRESİNİZE GÖNDERİLİCEK ONA GÖRE

    1. burak dedi ki:

      valla krdes ben ösym nin böyle bişi yağıcanı sanmıyorum aslında kagıtlarımızı okuduklarınıda sanmıyorum ya.

  11. halil ibrahim dedi ki:

    ınsallah ıtırazdan bır sonuç çıkacak umutluyum farklı bır kurul okuyomus bızım kagıtları…arıyorum sureklı aradaaçıyorlar dosyanız hala işlemde dıyorlar

    1. burak dedi ki:

      kardes nereyi arıyosun bende arayacam da.bide ben göndereli baya oldu okunması bitmişmidir yazarsan memnun olurum

  12. koray dedi ki:

    Arkadaşlar sonucu değişen varmı hala itiraz dilekçelerinden sonuç yok !!!

  13. buse dedi ki:

    arkadaşlar hepimize geçmş olsn bende grdm bu sene ve meslek lisesiym puanm 60 78dgru 20 ynlış anlamadm arkadaşn biri 73 net diyo yine 60 puan diyo arkadaşlar adamlar mülakatta döktler zaten almamak için hele bayanlr için daha zor ilk kaçın arasna grmek kolaymı ben pes ettm zaten yaşmda geçyo21 yşndayım seneyede grmeye kalksam nolur bilemyorum dilekçe falan boş iş isteyen adam gibi hazırlansın kalbi dayanmayanlar başka rızk kapısı arasn allah herkesn yardmcısı olsun

  14. muhmmt dedi ki:

    itiraz dilekçelerinin sonuçları ne zaman açıklanacak haberi olan var mı?

  15. muhmmt dedi ki:

    itiraz dilekçelerinin sonuçları bize ne zaman bildirilecek bilgisi olan var mı?

  16. tunç dedi ki:

    arkadaşlar benim 73 netim var puanım 60 sizce bir hata var mı?ayrıca sıralamada 12 bindeyim..bir de puan nasıl hesaplanıyor?

  17. tunç dedi ki:

    arkadaşlar benim 73 netim var puanım 60 sizce doğru mu?ayırca puan nasıl hesaplanır?

  18. tunç dedi ki:

    arkadaşlar benim 73 netim var puanım 60 sizce doğru mu?puan nasıl hesaplanır?

  19. m.akif dedi ki:

    itirazlardan sonucu gelen var mı bn sınav açıklandıktan bi saat sonra gönderdim 90 net yapan birisiym bakın bekleyen deil yapan birisiyim hiç bilmedim desem 85 kesin di 66 geldi bu nasıl adalet allah aşkına ya

  20. ali dedi ki:

    21 yaşındayım 4. girişimdi bu sene hem kursada gittim 3 senedir 60 puan alıyodum bu ene en az 65 bekliyodum 52 geldi olamaz ya kendim kontrol ettim itiraz dilekçemi gönderdim ösym ye ulaşıp ulaşmadığını nasıl öğrenbilirim ve site yöneticilerine r  sesleniyorum kazanan arkadaşları tebrik ediyorum yolları açık olsun ama onlarla ilgileneceğinize kaybedenlerin dertkeriyle ilgilenirseniz birazda iyi olur bu konuyu ösymden bir araştırsınlar ygs skandalını unutmadık daha ve senenye ben başvurabilirmiyim yine pmyo 22 yaş uyar mı cevaplarsanız sevinirim

    1. Hatice dedi ki:

      ŞU NUMARAYI ONLAR AÇANA KADAR ARA ENİNDE SONUNDA AÇIYORLAR ARA VE KONUŞ 03122988050 .BUNLAR VARYA AHİRETTE CEHENNEMİ BOYLASINLAR İNŞALLAH 

  21. beste dedi ki:

    itirazlar ne zaman son bileniniz varmı…?

    1. engn dedi ki:

      SINAV AÇIKLANMA TARİHİNDEN 10 GÜN SONRAYA KADAR İTİRAZ VAR ONDAN SONRA YANİ 10 GÜN GEÇİNCE İTİRAZ EDİLEMEZ ELİNİ ÇABUK TUT

  22. emir dedi ki:

    ösym telefonları acmıyor ulaşan varmı

    1. engn dedi ki:

      kardeş bendede öle oldu ısrarla ara önce baya bi mesgule atıolar sonra açıolar tc ni söleyip ulaşup ulaşmadığını kontrol ettir..BNM DİLEKÇEM ÖSYM YE ULAŞMIŞ AMA BEN SINAV DÖNEMİNE 2011 YAZMIŞIM NOLCAK ACABA?

      1. emir dedi ki:

        ondan bş olmazkı kardeş

  23. sedaa dedi ki:

    rıdvan 11. dönem bu 

  24. rıdvan dedi ki:

    arkadaşlar itiraz etcem dilekçeyi dolduruyorm sınav dönemi sormuş kaçıncı dönemdi bu pmyo sınavı ???

  25. reaksion dedi ki:

    ben gönderdim ama değişeceğini zannetmiyorum. ne de olsa cemaatten değilim. fethullah çı değilseniz zorlamayın.. dikkat edin kazananların yorumları genellikle ‘selamün aleykümle’ başlıyor. sınavı çok kazanan değil çok gülen kazanır.

    1. yılan dedi ki:

      valla birader orası öyle bi de denim anlamadığım dindarız diye geçinen insanlar nasıl başkalarının hakkını yiyebiliyolar

    2. Halil İbrahim dedi ki:

      allahın selamını vermek suçmu..bende cemaattenım bende cok yuksek beklerken düşük geldi ankaraya gittim itiraz ettm bırak şu önyargıları kardeş kendı afan karışmış zaten lafım yok milletinkınıde karıştırma

      1. reaksion dedi ki:

        ben kimsenin kafasını karıştırmıyorum. eğer normal bi zekaya sahipsen t.c. de dönen oyunları görebilirsin. adamlar gömlek değiştirir gibi gündem değştirebiliyorlar. dün meclis yeminiydi örtmek için şike çıktı. şimdi de terör haberleri yine gündem de. ösym skandallarını saymıyorum bile… bu ülkede güvenmediğim şey basın ve ösym dir.

      2. Halil İbrahim dedi ki:

        benım zekamı hesaplamak sana düşmez ınan senın bıldıklerınden daha fazlasını bılıyorum sureklı arastırı p sagdan soldan duyma laflarla degıl kendı dusuncelerımle hareket eden bırısıyım ve gerceklerı gorebılıyorum eger şuan evınde rahat bır gun geçirebılıyorsan bıle bılkı bu cemaatın sayesındedır sende turkıyedekı yukselısı goremeyecek kadar kor degılsındır herhalde..ösym ye guvendıgımı soylemedım ben zaten ama ösym yı de cemaate baglaman yanlış!!!

  26. Kerim dedi ki:

    Kardeşim eğer sınavdan bi sıkıntınız varsa arayın ÖSYM yi bildirin bi açıklamasını yapsınlar. Olmadı Ankarada olan biri gitsin sorsun sınavın içyüzünü.. Arayın hakkınızı..

  27. emir dedi ki:

    danıştaya nasıl bildircez yapalımda ıptal olsun bu sınav nasıl yapcaz pekı

    1. muammer dedi ki:

      danıştaya başvurun dilekçe gönderin incelesinler bu sınavı bir şekilde başvurun benim imkanım yok arkadaşlar olsa ankaraya bile giderim kardeşim bana sıra gelirmi demişsin orasını bilemem ama başarı sıran 12000 lerde olsa gelirdi gelme ihtimali düşük benim başarı sıramda 12266 bende giremem diye düşünüyorum ama hayırlısı olsun kardeşim ama hakkınızı arayın derim bütün sınavlar inceleniyorda bu neden incelenmesin zaten bu sınava fazla önem vermiyorlar sesimizi çıkarmazsak hiç önem vermeyecekler

    2. hatice dedi ki:

      ya ne yapıcazz arkadaşlarr bir değişiklik yokk ösym aradım hep aynı şeyler 1 ay içinde belli olurmuş yok daha nelerrr

      1. m.akif dedi ki:

        ya bi ay içinde itirazlar mı sonuşlanacan ösym de itirazlar en geç yirmi gün içinde sonuçlanır diyo bu nasıl iş böyle bide itiraz eden arkadaşlar faceden konuşmak isterim konuşacklarım var ekleyin özellikle erkekler mehmet.akif@w.cn ….

      2. fatoş dedi ki:

        hatice dillekçede yazışma adresine ne yazcaz

  28. muammer dedi ki:

    arkadaşlar itirazlarınızı yapıın çünkü bu sınavda bir şeyler döndü itirazları yapan arkadaşlarda olumlu sonuç alacaklar inanın ben de 73 net yaptım ama yedek bile gelmedi anlamadım en az 80 net bekliyordum ösym de birşeyler dönüyo arkadaşlar hakkınızı arayın arkadaşlar soruların yayınlanması 2 hafta sonuçların açıklanması da 3 hafta sürdü 30000 kişi bile yoktu sınava giren kim bilir ne yaptılar hakkım yeniyorsa iki elim yakalarında olacak bunu bilisinler ama elimden geleni yapıpı polis olacağım bu sene olmazsa seneye sizde arkadaşlar nasibinizi arayın bir defa girmeyle pes etmeyin hemen bu sene yedeklerin hepsi gidecek artı 1000 kişi de başarısızlardan gidecek göreceksiniz ben baraj 75 olacak demiştim baraj 75 76 civarı oldu çünkü deneyimim var arkadaşlar sınavı kazanmasak da nasip değilmiş bu sene artık seneye kaldı ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN KENDİNİZE İYİ BAKIN ALLAHA EMANET OLUN.

    1. emir dedi ki:

      bırader bana sıra gelırmı başarıslardan alsalar sanmyorum ama sıralamam 12803 netim 72.25 yaşım 8 aralık 1992 kuçuk olduğum içn öncelık olurmu

    2. halil dedi ki:

      arkadaşlar sesimizi duyuralım bnede 80 net beklerken 70 net geldi doğruları mı bile yanlış kabul ediyorum gene 70 nete düşmüyo osym hakkımızı yamiştir birşeyler döndü bu sene hepimiz bu işin takipçisi olalım danıştay inceleseydi ne döndüğünü öğrenirdik aslında en mantıklısı osym yi danıştaya şikayet etmem hakkımız yenildi o zaman osym kaçaçak delil arar…

  29. enes dedi ki:

    Ben Dün İtiraz Ettim Baya Hesapladığmdan çok farklı çıktı sonuç bakalm cevap ne zaman gelicek ve sonuç ne olacak

    1. esma dedi ki:

      enes nasıl yapyın bi anlatırmısın

      1. enes dedi ki:

        Esma
        İlk başta Ziraat Bankası Hesabına 5 tl yatırcaksın sonra genel amaçlı dilekçe indirip doldurcaksın bi zarfa dilekçe ve 5 tl yatırdığına dair makbuzu koyup ösym adresine göndereceksin bilgileri aşağıda yazcam şmdi
        http://www.osym.gov.tr/dosya/1-57014/h/dilekceornegi.pdf dilekçe bu (dosya no mudr nedir onu ais’den alıosun)
        Adres : 06538 Bilkent/Ankara
        Hesap No: 9700010000830060320685001 [ösym sitesindende bakabilirsin ( http://www.osym.gov.tr/belge/1-12340/adaylar-tarafindan-dilekce-gonderilmesi-28012011.html ] ben 78 net hesapladm 2 gün önce sorulara bakıp fakat sitede 67 net gözüküyor kaydırma yapmş olcağımıda sanmıyorm bakalım nolcak

      2. Hatice dedi ki:

        ösym’yi arayın:03122988050

      3. enes dedi ki:

        Tamam Arıcam Şmdi Ben Çünkü Henüz Bi Değişiklik Olmadı 🙁

  30. engn dedi ki:

    arkadaşalar dilekçeyi mutlaka nizami doldurun postaneden(ptt) gönderin adresinizi fln yazın önce bankaya 5 tl yatırın

  31. kbra dedi ki:

    arkadaşlar itiraz dilekçesini nereye vermem gerek?

  32. sait dedi ki:

    arkadaslar nasıl gonderılıyo nasıl oluyo bı yardımcı olurmusunuz mektup mu gonderıyoruz ptt den bankaya kac tl yatıyo hangı bankaya sımdıden tesekkurler

    1. asım dedi ki:

      kargo şirketleri biraz pahalı ama hızlı tercih edin!!!

  33. Cihat dedi ki:

    arkdslar bende itiraz edecğm peki itirazıma bir cvp verilir mi veya sınav sonucum mu değiştirilir nasıl olr bilgisi olan arkadşlar lütfen a ileti atabilirler mi..

  34. engn dedi ki:

    ARKADAŞLAR ÖSYM YE KULLANICI GİRİŞİ YAPIN NORMAL OLARAK TC NİZİ YAZIP ŞİFRENİZİ GİRİN ONDAN SONRA SAĞ ALTTA “EVRAK REFERANS NO AL” DİYE Bİ YER GÖRÜRSÜNÜZ AMA GİRİŞ YAPIN ÖNCE ÖSYM YE TC NİZ VE ŞİFRENİZLE

    AYRICA ACELE EDİN İTİRAZ SÜRESİ 10 GÜN

  35. sdf dedi ki:

    arkadslr o örnk dilekçenın üzernde mı yapcz yksa kndimiz mi yazcz ?

  36. enis dedi ki:

    ais e gir
    ösym ais yaz şifreni kullanici adini gir sag altta evrak referans no su al de

    1. ali dedi ki:

      para yatması gerekıyo mu?5 tl yatacaksa nereye yatacak?bilgisi olan varmı?

      1. enis dedi ki:

        (T.C. Ziraat bankası Güvenenler Şubesi/Ankara 6032068-5001) hesaba 5 TL yatır. Dekontu dilekçeye ekle
        Ptt kanalıyla : ÖSYM Sınav Hizmetleri Mdüdürlüğü 06538 Bilkent/Ankara adresine gönder

      2. Seda dedi ki:

        bu bilgiyi nerden edindiğinizi sorrmak istiyorum. kaynak gösterir misiniz bana, banka hesabı için.

      3. engn dedi ki:

        ÖSYM YE GİRERSEN GÖRÜRSÜN ORDA VAR BENDE BAKTIM

      4. burak dedi ki:

        engin kardeşim bu senin söyledigin ösym nin neresinde ben bulamadım da bi yardımcı olurmusun

  37. mesud dedi ki:

    ösym sitesine gir tc ve şifrenle giriş yap sağda referans numarası al var ona tıkla numara veriyo onu yaz bu arada sınav dönemine ne yazıyoz

  38. engn dedi ki:

    EVRAK REFERANS NOSUNA NE YAZCAZ ?

    1. Halil İbrahim dedi ki:

      arkadaşlar ben pazartesi ankaraya gittim bzzat itiraz ettim ösym ye.ösym nın onu baya bi kalabalıktı herkez ıtıraz edıyordu..ben 97,50 net beklerken 63 alan birisiyim.95 olsa anlarım 90 85 80 olsa yıne anlarım da 63 ü anlayamıyorum kaydırma ıhtımalım yok ilk sayfayı cozuyorum işaretlıyorum ornegın 3 er 4er yani.boş sayılarım bıle birbirini tutmuyo..yanı demek ıstedıgım ösym iyice şaşırdı eger yine bekledıklerımız gelmezse gidebilecegımız en son yere kadar gidelım yhakkımızı arayalım

      1. Hatice dedi ki:

        ne olacak bilmiyorum psikolojimizi bozuyorlar yaa ben de aynı şekilde mağdurum yani buna mağdur kelimesinden başka hangi kelime kullanılır bilemiyorum dilekçe gönderdim ösym’yi aradım bakıcaz dediler siz de arayın ya polis olup olmamak da değil mesele artık yaptıkları …….. yanlarına kalmasın inşallah ben sonuna kadar hakkımı arıycam çüşş denilecek bir yanlışlık yapmışlar bende dee :S sabredicez şimdilikk..

      2. Halil İbrahim dedi ki:

        ben arıyorum arıyorum ama açmıyorlar..artık umudum da kesılmeye başladı aslarına lad gelmesın dıye gormemezlıkten gelırler mı ki bizim sonuçları? ama ben sonuna kadar varım bu işin ben universıtede okuyorum zaten hayırlısını ıstedım hep ama haksızlıga ugramak zoruma gıttı

    2. emir dedi ki:

      arayalım kardeş sonuna kadar hemde pekı bızı ne zaman bılgılendırcek bunjlar

  39. Seda dedi ki:

    evrak referans numarasına ne yazmamız gerekli?

    1. halil başaran dedi ki:

      arkadaşlar bende sizler gibi beklediğimden çok çok altında yanlışla karşılaştım ben sözü fazla uzatmayacam ama bu sene ösym her asınav sonucunda bi hata yapmıştır vende dilekçe gönderdim ama hepimiz bir olup sınavın iptaline ilişkin danıştay a dava açalım adil olmayan sonuçlar var ortada biz de sesimizi duyuralım bilinizki bu itiraz adenlerin sonucu olumlu olacak o zaman ösym ne yapacak gelin birlikte davranalım bu sınavı danıştaya birdirelim

      1. Hatice dedi ki:

        arkadaşlar ösym’yi arayın itiraz dilekçeniz gitmiş mi fln öğrenin ya üstelememiz gerekiyormuşşş no:03122988050

    2. asım dedi ki:

      arkdaslar referans numarasını ösym resmi sitesinde aday işletim sisteminde yani kendi sayfanızda sagda referans numarası al yazılı yerden alabilirsiniz__

      ben sok oldum sonucu gorunce 70 75 net beklerken 40 net geldi olurda bukadr olmaz dedim dilekçeyi gönderdim hayırlsı olsun..

      1. Hatice dedi ki:

        ARAYAN VAR MI HİÇ BU İĞRENÇ YARATIKLARI(ÖSYMYİ)???

    3. hatice dedi ki:

      itirazlardan sonra bir değişikliği olan var mı???

      1. halil ibrahim dedi ki:

        ben arıyorum hatice de dosyanız şuan işlemde dıyo 1 ay surenız war dıyo bende sızı yargıtaya şıkayet edecem dedım oda yargı yolunuz acık beyfendı dedı ondan sonra bızım ıtırazlara sanırsam osym den bagımsız bır kurul bakıyomuiş

      2. yavuz dedi ki:

        hatice sen kazansaydın onlara yine aynı gözlemi bakıcaktın?.ne demek iğrenç yaratıklar?onlar kimsenin hakkını yemez hatayı makine yapar.. sen itiraz edersin.tekrar kontrol edilir. hata varsa düzeltilir. bu kelimeyi söylemene ne gerek var…

    4. zeynep dedi ki:

      ösym aday işlemleri sisteminden alnıyo

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir