2013 Pmyo Yaş Sınırı – Şartları Açıklandı!

Pmyo MaSaL
sponsorlu reklam
2013 Pmyo Yaş Sınırı Açıklandı

2013 Pmyo Yaş Sınırı Açıklandı

Polisolmakistiyorum.com olarak daha önce 2013 Pmyo Yaş Sınırı konusunda belirttiğimiz hususların aynısı oldu ve hiç bir değişiklik olmaksızın Polis Akademisi tarafından 2013 Pmyo Yaş Sınırı ile ilgili resmi açıklama geldi. Yaş sınırı ile ilgili resmi açıklama aşağıdaki gibidir.

18 yaşını tamamladıktan sonra yaptırılan yaş düzeltmelerinde, düzeltmeden önceki yaş geçerli olmak kaydıyla, sınavın yapıldığı yılın 1 Ekim tarihi itibariyle (1 Ekim 2013) 18 yaşını tamamlamış, bayan ve askerlik yapmamış erkek adaylar için 24 yaşından gün almamış olmak (01 Ekim 1990 – 01 Ekim 1995 tarihleri arasında doğmuş olmak), askerlik hizmetini yapmış erkek adaylar için 26 yaşından gün almamış olmak (01 Ekim 1988- 01 Ekim 1995 tarihleri arasında doğmuş olmak) 

şartları aranıyor.

Sosyal Ağlarda Paylaş

{MaSaL}

“2013 Pmyo Yaş Sınırı – Şartları Açıklandı!” üzerine 188 yorum

  1. Enes cankoç dedi ki:

    Merhabalar bende Polis olmak istiyorum ama lise mezunu değilim öyle bi imkanınız varmı lise mezunu olmadan Polis alabiliyomusunuz 

  2. halil dedi ki:

    Ben 05.01.1998 dogmluyum lise son ogrencsym polis olablrmym

  3. mrv dedi ki:

    Ya ben 15.09.1990 doğumluyum bayanlarda 24 yas siniri var simdi 2015 pmyo olmuyormu 🙁

  4. Hakan dedi ki:

    Merhaba   16.09.1991 doğumluyum . 2 yıllık ön lisans mezunuyum. 2015 yılı pmyo sınavına girmek istiyorum. Ayrica birşey sormak istiyorum , pmyo sınavına girebilmek için ygs sınavına da girmemiz mi gerekiyor acaba.Sorumu yanlış yerde sorduysam kusuruma bakmayın.Sitenizde yeniyim. 

  5. Kadircan dedi ki:

    Merhabalar,21.10.1992 doğumluyum önlisans mezunuyum 2015 te seneye girebilirmiyim?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Kadircan,
      2015 PMYO için yaşınız uygun.

  6. yağmur can dedi ki:

    Lisans tamamlamış bir kişi en fazla kaç yaşında yada en az kaç yaşına kadar polis olabilir? Bir de lisans tamamlayan kişiler sadece polislik sınavına girerek 6 ay eğitim gördükten sonra polis olabiliyor mu?

  7. Aysegul dedi ki:

    Merhaba..
    17/02/1990 dogumluyum. 1,77 boy 60 kiloyum acaba yaş sınırını sanırım doldurdum bana bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim. Alakanız için Teşekkürler

    1. irfan dedi ki:

      yaş sınırını henüz doldurmadınız 2015 te de girebilirsiniz

  8. OZAN dedi ki:

    doğum tarihim 04.11.1991 acaba bu sene başvuru yapabilecek miyim.teşekkürler

  9. Çiğdem Karabağ dedi ki:

    ne yani şimdi ben başvuru yapamayacak mıym?
    Doğum tarihim 30.09.1991 bu durumda ne olacak anlamadım ben sonuç itibariyle 24 yaşımı doldurmadım..

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Çiğdem,
      2014 PMYO için yaşınız büyük.

  10. CANAN dedi ki:

    bayanlarda yaş sınırı kaç ben 10.08.1987 doğumluyum başvurabiliyomuyum

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Canan,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  11. tonbak dedi ki:

    merhaba…
    ben 2 hafta once mahkeme ile yasm buyutuldu 12.aralik 1996 idi hastane dogum raporu ile 07 ocak 1996 oldu . ben sinava basvurabilirmiyim simdi kimligimde 07ocak 1996 yaziyor ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba,
      🙂 evet başvurabiliyorsunuz. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

  12. murat dedi ki:

    kardeşim ben 26 05 1991 dogumlulum bu yıl 2014 pmyo sınavına girebilirimiyim 

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Murat,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  13. eyyüp dedi ki:

    01/01/1988 dogumluyum askerlıgımı de yaptım terörle mücadeleden tugay komutanı imzalı üstün hizmet belgem de var .. dogum tarıhım sınava gırıs yasını karsılamıyor mu ?
    tesekkurler

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Eyyüp,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  14. serkn dedi ki:

    Doğum tarihim 15.12.1990 2014 PMYO giriş şartlarında 01 ekim 1991 ibaresi kullanılmış, ben buradan hakkım olmadığını çıkardım. Doğrumu düşünüyorum cevaplarmısınız.Teşekkürler

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Serkan,
      Askerliğinizi yapmadıysanız doğru.

  15. yaş maduru dedi ki:

    ben liseden mezun odugumda 17 yasıma yeni girmiş olcam 1998 dolumluyum ve 11 gidiyorum yani polisik sınavlarına giremezmiyim

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakarak hesaplayabilirsiniz.

  16. RAMAZAN dedi ki:

    18yasındayım polis olmak istıyorum. acik lise okuyorum polikte yas sınırı nedir yani kac yasına kadar polis olma hakkıvardırdır

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Ramazan,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakarak bilgi alabilirsiniz. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

  17. burak bulut dedi ki:

    19.12.1990 doğumluyum hakkım varmı acaba ? şimdiden teşekkürler 

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Burak,
      Askerliğinizi yaptıysanız 2014 PMYO için yaşınız uygun. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

      1. burak bulut dedi ki:

        admin teşekkür ederim eminsiniz değil mi yaşım uygun 19.12.1990  hemen ygs ye hazırlanmaya başlayacagım cunku şimdiden  teşekkür ederim içime umut doğdu 🙂

      2. MaSaL dedi ki:

        Merhaba Burak,
        Askerliğinizi yaptıysanız yaşınız uygun. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

  18. Suzan dedi ki:

    merhaba ben 21.04.1997 doğumluyum lise son sınıftayım ygs den gerekli puanı aldığım takdirde polis adayı olabilir miyim ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Suzan,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  19. buse dedi ki:

    Polis olmak.istiyorum.istiyorum.istiyorum.istiyorum.istiyorum istiyorum

  20. buse dedi ki:

    Lutfen yas sinirina bi careeee.

  21. buse dedi ki:

    Merhaba ben polis olmak.istiyorum lutfen umudumu kirmayin.23 yasindayim ve 24 olacagim Kisacasi yas sinirini lutfen degistirin.bizim.yolumuzu kapatmayin

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Buse,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  22. Mehmet Kaplan dedi ki:

    İyi günler benim doğum tarihim “06.09.1994” benim kaç kere daha girme şansım var acaba ? Teşekkürler kolay gelsin…

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Mehmet,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakarak bunu sizde hesaplayabilirsiniz.

  23. nasih dedi ki:

    ya ben 1991 mart doğumluyum , PMYO SINAVINA HAK KAZANIYORMUYUM . diğer yazıınzzda hak kazanmadığım görünüyor, burada kazanmış olduğum görünüyor . hiç bir şey anlamadım hangisi doğru yardımcı olun lütfen

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Nasih,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakabilirsiniz.

  24. melike dedi ki:

    bn 08.07.1996 doğumluyum girebiliyor muyum

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Melike,
      2014 PMYO için yaşınız uygun. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

  25. yusuf dedi ki:

    benim doğum tarihim 29.08.1996 ben girebiliyormuyum acaba ??
    boyum 1.86  kilom 63 kilomda bi sorun olur mu ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Yusuf,
      Sitemizden 2014 PMYO Boy Ve Kilo şartları konusuna bakabilirsiniz. 2014 PMYO için yaşınız uygun. PMYO hakkında detaylı bilgi almak ve PMYO sınavlarına hazırlanmak için 2014 PMYO Hazırlık E-Kitabına bakabilirsin. Lütfen buraya tıklayınız.

  26. umut baydar dedi ki:

    Dogum tarihim 24 05 1990 boy 177 kilo 100 acaba girmem icin ne yapmam lazim tesekkur ederim

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Umut,
      Sitemizden 2014 PMYO Yaş Sınırı konusuna bakınız.

  27. ferit okta dedi ki:

    benim doğum tarihim 05.10.1996 ben girebiliyormuyum acaba anlayamadım

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Ferit,
      2014 PMYO için yaşınız küçük.

  28. peri dedi ki:

    1990larada lutfen boyu dusurdunuz yasıda 1 2yas yuksaltın allah rızası ıcın

  29. Tunahan dedi ki:

    Merhaba Arkadaşlar Polislik Hedefim Ama Yaş Sınırlamasında 1 Ekim Diyor Ben 24 Kasım Doğumluyum 1 Aydan Kaybetcem mi? Biri Açıklasın Bunun Bi Yapılabilcek Bi şeyi Yokmu?

  30. serkan dedi ki:

    slm arkadaşlar ben 12.20.1990 dogumluyum 2014 tekı sınava gırebılırımıyım.yas sınırı sartlarında 24 den gun almamıs olacak dıyor.aralıgın 20 sıne kadar doldurmuyorum 24 yasımı gırebılırmıyım.yardımcı olurmusunuz

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Serkan,
      Yakında sitemizde 2014 PMYO Yaş Sınırı konusu açıklanacak. Sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  31. cennet dedi ki:

    20.02.1989 ym.pmyo ya gırme sansım varmı 

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Cennet,
      2014 PMYO için yaşınız uygun değil. Ancak herhangi bir yaş değişikliği söz konusu olursa diye sitemizi takip etmeye devam ediniz.

      1. recep dedi ki:

        1990 dogumlular ıcın bı sıkıntı var mıı? ya tecıl hakkı yapıp sonra askere gıtme oluyomu bılgılendırısınız sevınırım

  32. murat dedi ki:

    yaşım geçmiş olmasına rağmen…bu gün yaş sınırını kaldırıyoruz desinler bütün herşeyimi terk edip polis olurdum .
    vatana millet hizmet onur verici bi mesllektir…

  33. tugrul dedi ki:

    13 gün gün alıyorum ve başvuramıyorum haksızlık bu ya

  34. onur dedi ki:

    yaş sınırında düzenleme olsun bütün 1991 doğumlulara hak tanıyın bizi mağdur bırakmayın

  35. ayşe dedi ki:

    ya lütfen yaş sınırı biraz esnek olsun ben 4 senedir liseyi bitirsemde bir başvursam diye hayaller kuruyorum bu hayali yıkılmasın

  36. ayşe dedi ki:

    07.12.1996 doğumluyum pmyo başvuru yapabiliyormuyum acaba 2014 pmyo için

  37. özge dedi ki:

    şu yaş sınırını değiştirsinler 1 ekim yerine 1 aralık yapsınlar kazanmak isteyen onlarca insan var

  38. iso dedi ki:

    sayın admin murata yazdıgın msjta yaz sınırı degişklik gösterecek demissin gerçekten degişme olanagı varmı

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba İso,
      Yani her sene 1 sene küçülüyor anlamında yazdım.

  39. veadt dedi ki:

    mrb bn19,07,1991 doğumluyum askrliğimi yapmadım 2014 pmyo na başvuru yapabiliyormuyum acaba acaba 2014 pmyo yaş sınır değişirmiki

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Vedat,
      2014 Pmyo yaş sınırı konusu ilerleyen günlerde sitemizde yayınlanacaktır. Sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  40. murat dedi ki:

    ben 26.04.1990 doğumluyum  sitede 1990-1995 arası demiş acaba bu tarihlerde geçerli mi sınava girebilirmiyim.

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Murat,
      2014 Pmyo yaş sınırı değişiklik gösterecektir. Sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  41. ceyda dedi ki:

    merablar ben ceyda 1994 dogumluyum ben napıcagmı hiç bilmiyorum açık meslek lisesi mezunuyum  we polis olmayı çok istyorum bu sen ygs girdm fakat 140 puan aldım ob yüzden bu sene terchlermi sınawsz geçiş olarak yaptım ama istdgm şey polislik szce napmalyım 2 ünw gtsem mi yoksa 1 sene çalşsam mı???  

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Ceyda,
      Sizin yerinizde olsam YGS’ye yine hazırlanırdım. Sitemizde yayınlanacak olan 2014 PMYO Hazırlık e-kitabını alırsanız size faydası olacaktır.

  42. özge dedi ki:

    ben 04.10.1996 doğumluyum 2014 te pmyo ya girebilirmiyim acaba

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Özge,
      2014 Pmyo Yaş sınırı en kısa zamanda sitemizde yayınlanacaktır. Sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  43. murat dedi ki:

    22,09,1990 doğumluyum 2014 teki polislik sınavına girebiliyormuyum birileri beni bilgilendirse sevinirim.şimdiden teşekkürler

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Murat,
      2014 Pmyo yaş sınırı önümüzdeki günlerde sitemizde yayınlanacak. Sitemizi takip ediniz.

  44. emre dedi ki:

    1991 ağustos doggumluyum. askerlik yapmadım basvurma hakkım var mı ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Emre,
      2014 Pmyo yaş sınırı konusu yakında sitemizde yayınlanacak sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  45. mehmet dedi ki:

    mrb admin kazandığımız okulda sağlık raporu falan istiyorlar acaba yüzde ki izleri burdan eleme gibi bir opsiyonları var mı..

  46. FERDİ KARASAKAL dedi ki:

    17.01.1989 Dogumluyum 2014 pmyo sınavına girebiliyormuyum ? 

  47. cansu demir dedi ki:

    ben 1988 liyim bayanlarda yaş 30 olsun çok istyorum ama olamyorum

  48. hande dedi ki:

    mrb ben bir yaş okula erken başladım pmyo sınvlarına grmek iistiyrm 2014 yılında okulum bitiyor ama yaşım tutmuyor 07.06.1997 doğumluyum 2014  senesinde 17 yaşında gzüküyrm . bu durum hakkında bilgi verirmsnz ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Hande,
      Ne tür bir bilgi istiyorsunuz onu anlamadım. 2015 PMYO sınavlarına girebilirsiniz.

  49. sevgi dedi ki:

    ben 04.10.1990 seneye 2014te girebiliyormuyum acaba admin ?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Sevgi,
      Sitemizde bununla ilgili bir konu açacağız. Sitemizi takip etmeye devam ediniz.

  50. serkan dedi ki:

    08.02.1989 doğumluyum 2014 pmyo sınavına girebiliyor muyum ?

  51. yasin dedi ki:

    bütün 1991 liler girebilsin

    1. halil dedi ki:

      yasin kardesim aynı şey benimde basıma geldi ama ben geç kaldım sen şimdi bir an önce askere git döndüğünde  sınava girebilirsin 

  52. yasin dedi ki:

    yas düzenlemesi olsun

  53. filiz dedi ki:

    ben 27 yaşındayım hayatım boyunca bir polis olmak istedim açıklamalara göre ben polis olamam neden peki bu millete bence daha çok polis lazım yaş sınırlaması bence 30 falan olmalı.polis olmak isteyen ve yaşı geçmiş bir çok insan var bu ülkede onlarada bir şans verilmeli bence.

  54. Aykut dedi ki:

    Merhabalar ben 06.06.1993 doğumluyum ve polis olmak istiyorum meslek lisesi mezunuyum üniversite 2 senelik 2. sene terk ettim. Bu sene sınava girmek istiyorum son başvuru tarihi ve sınav tarihini tam olarak öğrenebilir miyim? 2 senelik polis okulu okuyup polis olma hakkım var mıdır? 

  55. Onur dedi ki:

    Çok kafa karıştırıcı 5 Ekim 1996 girebilir miyim yoksa 1 sene beklemek zorunda mıyım?

  56. sinan kapan dedi ki:

    ben glecek sene lise 4 teyim yani 2013 2014 yaşım 20 08 1997 nufusta acaba pyom girebilecekmiyim bilgi verir seniz çok sevinirim

  57. anıl dedi ki:

    kadir eğer başka yerden girip giremediğini öğrenebilirsen burayada yaz kardeşim bende ona ona göre hareket edeyim

  58. anıl dedi ki:

    ben 01.06.1991 doğumluyum seneye pmyo ya girebiliyormuyum acil yardım

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Anıl,
      Askerliğinizi yapıp yapmadığınızı da yazarsanız sevinirim.

      1. anıl dedi ki:

        yapmadım

      2. anıl dedi ki:

        seneye girebilecek miyim sınava lütfen bir bilgi verirseniz sevinirim

      3. MaSaL dedi ki:

        Merhaba Anıl,
        Doğum tarihinizi tam olarak yazarsanız cevap verebiliriz. Pmyo hakkında detaylı bilgi almak ve Pmyo sınavlarına hazırlanmak için 2013 Pmyo hazırlık e-kitabına bakabilirsiniz. Lütfen buraya tıklayınız.

      4. anıl dedi ki:

        doğum tarihim 01.06.1991

      5. MaSaL dedi ki:

        Merhaba Anıl,
        Askerliğinizi de yapıp yapmadığınızı yazsaydınız keşke. Bu durumda giremiyorsunuz. Askerlik yaptıysanız girebiliyorsunuz. Pmyo hakkında detaylı bilgi almak ve Pmyo sınavlarına hazırlanmak için 2013 Pmyo hazırlık e-kitabına bakabilirsiniz. Lütfen buraya tıklayınız.

      6. anıl dedi ki:

        askerliğimi yapıp yapmadığımı sordunuz ve cevabını vermiştim zaten Yapmadım diye . bu demek ki giremiyorum . peki neden askerlik şartı var

  59. engin dedi ki:

    slm arkadaslar ben 19.07.1991,, dogumluyum seneye polıslıge grebilırmıyım bılgısı olan cvp verebilirmi tesekurler…

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Engin,
      Askerliğinizi yaptıysanız girebilirsiniz. Pmyo hakkında detaylı bilgi almak ve Pmyo sınavlarına hazırlanmak için 2013 Pmyo hazırlık e-kitabına bakabilirsiniz. Lütfen buraya tıklayınız.

  60. ahmet dedi ki:

    slm ben 11/09/1985 doğumluyum bu sene ben sınav girebilirmiyim
    yardımcı olurmusunuz..tşkler.

  61. salih dedi ki:

    14.08.1991 doğumluyum bilgisi olan arkadaşlar seneye girebilirmiyim

  62. kadir dedi ki:

    arkadaşlar aranızda yok mku bır mılletvekili cocugu yada yetkililere sesimizi duyuracak bırısı   bu 1 ekim saçmalıgını 1 ocak olarak  degiştirsinler:(

  63. SERDAR dedi ki:

    ben 12/11/1996 dogumluyum 2014 pomem sınavına katılabiliyormuyum lütfen cevap verin????

  64. serkan dedi ki:

    15.08.1990 doğumluyum buseneki polis sınavlarina girmemme engel teşlil ediyormu askerligimi yapmadim ve tetcilli durumdayim 2015 kadar cevap bekliyorum teşekler 🙂

  65. FATİH dedi ki:

    arkadaşlar zaten bi insan 26- 27 yaşına kadar insan kendini yeniyeni topluyo yaş sınırınıda iyi azalttılar onun için kimse doğru düzgün bi meslek sahibi bile olamıyor bu ne biçim iş anlamıyorum artık

  66. Furkan dedi ki:

    4 ekim 1995. 4 gün için seneye giriccem hayalim polis olmaktı ne saçma iştir bu

    1. güray dedi ki:

      selamünaleyküm ben güray 18.10 1996 benim yaş tutuyormu acaba polis olmak için cevap yazarsanız çok sevinirim

  67. ibo dedi ki:

    5 ekim 1995 4 gün için seneye mi giricem ben şimdi

  68. hamit dedi ki:

    02.05.1996 lıyım başvurabilirmiyim.

  69. gökhan izmirli dedi ki:

    15.06.1989 2014 pmyo için uygunmu acaba yardımcı olun lutfen

    1. ali dedi ki:

      malesef başvuru hakkın  yok

  70. beyza dedi ki:

    yukarda yazıyo hala soruyosunuz ya hayret bısey 😀

  71. Semih dedi ki:

    Arkadaşlar ben Kasım 26 1995 dogumluyum lise 3.sınıf  öğrencisi yim  polis olmak istiyorum konu hakkında hiç bir sey bilmiyorum yardımcı olur musunuz ne yapmam  gerekiyor

    1. güray dedi ki:

      merhaba karddeşim en kısa boy 167 kilo kitle indeksi 18 27 dahil ygs 123456 dan en az 260 puan almış almak

  72. HÜSEYİN dedi ki:

    01.01.1989 yaş şartım uyuyor mu acaba ?????

  73. gürkann dedi ki:

    SELAMIN ALEYKÜM SAYIN ADMIN BN 05.04.1990 GREBLRMYM TEŞKKÜR EDERM ŞİMDİDEN

  74. aysu dedi ki:

    yaş tahsisi ne olyuor onu yaptırmakmı gerekıyor ?

  75. merve dedi ki:

    mesela benim torpilim var yaşım tutmuyor ama bişeyler yapabilirlermi ??

  76. yonca dedi ki:

    yaş sınırlandırmasının kalkma gibi bi ihtimali varmı 1995liler  için bir aydan kaybetmek istemiyorum boyum puanım hepsi tutuyor cevap verin lütfen

  77. servet dedi ki:

    14.08.1991 dogumluyum seneye başvuru yapabilirmiyim

  78. emre dedi ki:

    ben 07.07.1995 doğumluyum başvurabilirmiyim

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Emre,
      2013 Pmyo için yaşınız uygun.

  79. elif dedi ki:

    kalpten gidiyodum yusuf saol ya 🙂

  80. Serhat dedi ki:

    admin rica etsek bi bilgi verebilirmisin kardes

  81. YAŞ MAĞDURU dedi ki:

    bu nasıl iş ya ben şimdi kasım 1995 doğumluyum diye sınava giremeyecek miyim 47 gün için bir seneyi hayatımdan çıkaracak mıyım yazık o zaman bana.
     

  82. Dilara dedi ki:

    PMYO’ya baş vurmak için 18 yaşını doldurmak gerekiyor ama ben 21 Aralık 1995 doğumluyum. Yani baş vurduğumda ay olarak 17 yaşında gibi görüneceğim. Baş vuramaz mıyım şimdi ben ? :/

    1. Gizem dedi ki:

      Üzgünüm özgecim başvuramıyosun.

  83. mete dedi ki:

    ben 19/12/1994 doğumluyum girebilirmiyim bu durumda ?

  84. ozge dedi ki:

    1990 yılının Ocak ayından Aralık ayına kadar dogan herkes 1Ekim 2013 ‘ de de, 1 Ocak 2013 ‘de de , 1Aralık 2013 ‘de de, 1 Haziran 2013 ‘de de “23” yasındadır. 22 yıl dolmuş 23. yılından gün,ay almaya devam ediyordur ta ki 31 Aralık 2013’e kadar. 1 Ocak 2014 ten önce imkanı yok 24 yasıdan gün alamaz buyurun hesap edin

  85. abc dedi ki:

    03.06.1990 polislie başvurabiliyor muyum ?

  86. mithat dedi ki:

    ben şimdi 11.11.1995 doğumluyum yani giremiycemmi bu sene 🙁

    1. beyza dedi ki:

      ARKADAŞLAR 18 YAŞINI DOLDURAN HERKES SINAVA GIREBILIR !

  87. Serhat dedi ki:

    şimdi ben 19 ekim 1995 doğumluyum başvuru yapamayacakmıyım

  88. Serap dedi ki:

    Offff nasıl olur bu ya :((((((((((((

  89. ercan dedi ki:

    ya bn 26.02.1990 dogumluyum gıremıycem dımı

    1. ozan dedi ki:

      malesef giremiyosun.

    2. dost dedi ki:

      malesef kardeş bende 07.02.1990’lıyım ama senin gibi sınava giremiyorum.

  90. furkan dedi ki:

    Ben 23 aralik dogumluyum 18 yasimi tamamlamadim basvuru yapabilirmiyim.

    1. murat dedi ki:

      cumhur başkanına başbakanlığa iç isleri bakanına mektup gönderin ben gönderdim side gönderim ne kadar çok gönderen olursa o kadar ii olur bizi dikkate alırlar

  91. Niyazi dedi ki:

    Ön başvurudan önce mi para yatırılıyor lütfen yardımcı olunnn 

    1. ozan dedi ki:

      önbaşvuru yaptıktan sonra para yatırılır, neler yapman gerektiğini zaten açıklayacaklardır, acele etmene gerek yok

  92. Yusufff dedi ki:

    Müşteri Numarası: 58881455
    Hesap Numarası: 5001
    4- Para yatırılacak Hesabın Numarası ve Şube Kodu girerek “Evet” seçeneğine tıklayınız.
    ikisinden hangisini gircez admin ??

  93. yasmin dedi ki:

    21,06,1991 tutuyor mu yaşım acaba :S anlamadım pek

    1. Yusufff dedi ki:

      tutuyor yasmin gelecek yılda girebilirsn 🙂

    2. dost dedi ki:

      evet bu sene son kez sınava girebilirsiniz.

    3. murat dedi ki:

      cumhur başkanına başbakanlığa iç isleri bakanına mektup gönderin ben gönderdim side gönderim ne kadar çok gönderen olursa o kadar ii olur bizi dikkate alırlar

  94. veysel dedi ki:

    19.01.1990 polisliğe yaşım tutuyor mu lütfen biri bana yardım etsin.

    1. murat dedi ki:

      cumhur başkanına başbakanlığa iç isleri bakanına mektup gönderin ben gönderdim side gönderim ne kadar çok gönderen olursa o kadar ii olur bizi dikkate alırlar

      1. kadir dedi ki:

        kardeş cumhurbaşkanlıgı ve  başbakanlıgın e mail adresi yaz da bizde gönderelım  ben de yaş magduruyum   

  95. elif dedi ki:

    17.03.1995 yaşım uygunmudur lütfen cevap verin

    1. Yusufff dedi ki:

      malesef 🙁

      1. Yusufff dedi ki:

        pardon yaşın uygundur 🙂

      2. elif dedi ki:

        saol ya kalpten gidiyodum 🙂

    2. dost dedi ki:

      elif kardeşim bu sene içi yaşınız uygundur

  96. ayşe dedi ki:

    yardım edinnn 21 11 1995 doğumluyum girebilirmiyim lütfennnnnnn  ((((((((

    1. Yusufff dedi ki:

      malesef kardeş 🙁

  97. ayşe dedi ki:

    yardım edinnn 21 11 1995 doğumluyum girebilirmiyim lütfennnnnnn :(((((((((

  98. özge dedi ki:

    04.05.1991 doğumluyum bu yıl pmyo sınavı için son hakkım mı? Birde pmyo barajı için ygs puanına okul puanları ekleniyormu ? tşk.

    1. dost dedi ki:

      özge’ye

      1) 04.05.1991 doğumlu iseniz bu sene son hakkınız.
      2) pmyo baraj puanı için ygs ham puan geçerlidir.yani okul puanı eklenmez.

  99. tokatlı dedi ki:

    30.11.1989 doğumluyum bu sene polisliğe girebilir miyim?

    1. dost dedi ki:

      malesef giremiyorsunuz kardeşim.

    2. dost dedi ki:

      ama eğer askerliğinizi yaptıysanız girebilirsiniz.

  100. habibe dedi ki:

     18 yaşından önce yaşın değiştirilmesi (büyütülmesi) halinde hangisi dikkate alınır?

    1. dost dedi ki:

      şuanda nüfus cüzdanınızdaki yaşınız dikkate alınır.

  101. elif dedi ki:

    ben girebiliyormuyum 3 kasım 1995 dogumluyum?

    1. dost dedi ki:

      malesef kardeşim seneye başvurabilirsiniz
      .

  102. Serap dedi ki:

    cevap verir misiniz iki aydan kaybedenler haksızlıga ugramıyor mu DOGUM TARIHIMIZI BIZ BELIRLEYEMIYORUZ SONUCTA???? kasım veya aralıkta doganlar mı suclu yanı bu cifte standart degıl mı

  103. Oğuzhan dedi ki:

    kolaygelsin iyi günler 10.12.1992 doğumluyum başvurmak için yaşım uygunmu ve üniversite birinci sınıf öğrencisiyim lise diploması nasıl olacak bizim için gereklimidir tşk ederim

  104. ayse dedi ki:

    ben 14 ekım1995 doğumluyum bu sene gireblecekmyımmmm

    1. kübra dedi ki:

      giremezsin kardeş maalesef o yıl ilk kez sınava girenlerden 1 ekimden sonra doğanları almıyolar… ben de ilk girdiğimde bu yüzden müracaat edememiştim.

    2. dost dedi ki:

      14 ekim 1995 doğumlu iseniz malesef bu sene sınava giremiyorsunuz. gerçekten ay sınırlamasının çok mantıksız olduğunu düşünüyorum.01.01 den itibaren olması lazım…

  105. Serap dedi ki:

    Bu nasıl sacmalık 28 kasım 1995 dogumlu oldugum ıcın girme hakkı kazanamadım. cok sacma deliricem

  106. aslı dedi ki:

    yaş sınırı 1ekim 1990 ile 1 ekim 1995 ya ben 6 temmuz 1995 doğumluyum girebilirmiyim ?

    1. dost dedi ki:

      6 temmuz 1995 doğumluysanız bu seneden itibaren sınava girebilirsiniz.

  107. zehra dedi ki:

    Admin bir sorum olacak lütfen acil cevaplarmısınız benm dişlerim tam değil biri eksik bu bir sorun olurmu bi sitede elenirsiniz yazıyodu

  108. mucahit dedi ki:

    acaba ön başvuru başlayın ca e-mailimize mesaj gelirmi

  109. Mete dedi ki:

    On kayıtlar ne zaman baslayacak

  110. halil ibrahim dedi ki:

    ADMİN SENDEN BİR RİCAM VAR ŞİMDİ PMYO YAZILI SINAVINDA HANGI ALANDAN BAŞLAYARAK EN FAZLADAN EN AZA DOGRU PUAN GETIRIYOR ONU BİR SÖYLER MİSİN LUTFEN YA PMYO YAZILISINA ÇALIŞLIYORUM!!!!!!!! BENİM BİLDİĞİM: MAT EN FAZLA ONDAN SONRA TÜRKÇE VE 82 ANAYSASI ONDAN SONRA

    1. sefa dedi ki:

      hepsinin puan değeri eşitt

  111. xyz dedi ki:

    Seneye ay farkı ile giremiyoruz 01.06.1991 doğumluyum. Ekim sonrası doğanlar yazıyor. Bu kadar saçmalık olmaz.

  112. kadriye dedi ki:

    ben 1 ocak 1995 doğumluyum bu sene girebilirmiyim?

    1. MaSaL dedi ki:

      Merhaba Kadriye,
      2013 Pmyo için yaşınız uygun.

      1. ayşe dedi ki:

        21 11 1995 başvurabilirmiyim acilllll 🙁

  113. mypassionmylife dedi ki:

    iyi aksamlar 29 07 1990 dogumluyum seneye pmyo ıcın basvuruda bulunabılır mıyım?

  114. ugur dedi ki:

    Ön kayıt başladıgında buradan solersınız dimi hemen

    1. Alper dedi ki:

      evet buradan yayınlanacak.takip et

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir